2016. január 13. 08:00 - Skicces

Turn A Gundam

Sokáig motoszkált bennem, hogy meg kéne néznem a Turn A Gundam-ot de mivel nem találtam hozzá feliratot így ez sokáig elmarad. A múlthéten épp nézni valót kerestem és valahogy újra elém került ez az anime és újból kedvet kaptam rá, de magyar felirat akkor sem volt, így jött az ötlet: Ha más nem csinálja akkor megcsinálom én. A gond csak az, hogy eddig nem igazán tanultam se az angolt se a japánt (vagyis utóbbit egy kicsit) így fogalmazzunk úgy, hogy kemény fába vágtam egy teás kanállal, de azért nem adtam meg magam és bele vágtam.

Végül meg is született a felirat, amit ha már megcsináltam meg is osztom.
A múlthéten feltöltött felirat még csak a nyers tesztjelegű feltöltés amit hamarosan cserélek,de akit érdekel itt van:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://skicces.blog.hu/api/trackback/id/tr978267424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása